Deelnemers Nijmeegse Vierdaagse gezocht

8 juni 2023, 09:00

Bent u één van de 72 Ridderkerkse deelnemers van de Nijmeegse Vierdaagse? Dan zijn we op zoek naar u!

Half juli start de Nijmeegse Vierdaagse. Wethouder Fleur Stip wil u graag persoonlijk succes wensen. Ze nodigt alle Ridderkerkse deelnemers op 5 juli uit in de hal van het gemeentehuis. Voor alle lopers is er een verrassing die ze onderweg goed zullen kunnen gebruiken. Naast wandelaars zijn ook verzorgers die op vrijwillige basis meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse van harte welkom.

Het is het tweede jaar op rij dat deelnemers van de Nijmeegse Vierdaagse samenkomen in Ridderkerk. Vorig jaar zette wethouder Stip zo’n 30 deelnemers in het zonnetje en sprak ze toe: “Nijmegen is honderd kilometer van Ridderkerk vandaan. Niet direct vanzelfsprekend dat we aandacht besteden aan een evenement zo ver weg. Maar jullie gaan volgende week 4 dagen lang 30, 40 of zelfs 50 kilometer lopen. Daar ben ik diep van onder de indruk.” Vanwege het succes van vorig jaar, is besloten de samenkomst opnieuw te organiseren.

De bijeenkomst op 5 juli begint om 19.30 uur, inloop vanaf 19.00 uur. Wilt u het ons laten weten als u komt? Aanmelden kan bij Edina Buljubasic via e.buljubasic@ridderkerk.nl.