Als u ontevreden bent over de gemeente, horen we dit graag. Bespreek een klacht - als dat kan - altijd eerst met de persoon zelf. Komt u er niet uit, dan kunt u een klacht indienen.

Waarover kunt u een klacht indienen?

  • de persoonlijke behandeling door werknemers of bestuurders
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op vragen.

Let op:

Hoe het werkt

Geef online uw klacht door

Wilt u het formulier liever met de pen invullen? Download dan het klachtenformulier (pdf), vul dit in en stuur dit op aan Gemeente Ridderkerk, Postbus 271, 2980 AGĀ  Ridderkerk.

Klachtenregeling

U kunt onze klachtenregeling raadplegen via overheid.nl.

Nationale ombudsman

Als u 6 weken na het indienen van uw klacht nog niet van ons hebt gehoord of als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht online voorleggen aan de Nationale ombudsman. U kunt ook een brief (zonder postzegel) sturen naar: Nationale ombudsman, Antwoordnummer 10870, 2501 WB Den Haag.

Heeft u op deze pagina gevonden wat u zocht?