Servicedesk Tozo: ondersteuning bij heroriëntatie op de arbeidsmarkt
De Servicedesk Tozo helpt vanaf 15 maart 2021 ondernemers die door de coronacrisis vragen hebben over hun toekomst. Of verwijst door naar de juiste instantie.
De Servicedesk Tozo helpt vanaf 15 maart 2021 ondernemers die door de coronacrisis vragen hebben over hun toekomst. Of verwijst door naar de juiste instantie.
Misschien wilt u verder als ondernemer, maar weet u niet hoe. Of denkt u erover om een (bij)baan in loondienst te zoeken. Of misschien heeft u vragen over herscholing en financiële mogelijkheden.
Samen met u bekijken wij welke ondersteuning nodig is. Het kan bijvoorbeeld gaan om coaching, advies, bij- of omscholing en heroriëntatie.
Vul het aanmeldingsformulier in. In het formulier kunt u aangeven welke hulp bij uw situatie past. De Servicedesk neemt daarna contact met u op voor het maken van een afspraak.
Om de aanvraag in te vullen heeft u uw DigiD inloggegevens nodig.
Stuur dan een e-mail aan servicedesktozo@bar-organisatie.nl.