De Servicedesk Tozo helpt vanaf 15 maart 2021 ondernemers die door de coronacrisis vragen hebben over hun toekomst. Of verwijst door naar de juiste instantie.

Waarvoor kunt u terecht bij de Servicedesk Tozo?

Misschien wilt u verder als ondernemer, maar weet u niet hoe. Of denkt u erover om een (bij)baan in loondienst te zoeken. Of misschien heeft u vragen over herscholing en financiële mogelijkheden.

Wat doet de Servicedesk Tozo?

Samen met u bekijken wij welke ondersteuning nodig is. Het kan bijvoorbeeld gaan om coaching, advies, bij- of omscholing en heroriëntatie.

Hoe maakt u een afspraak bij de Servicedesk Tozo?

Vul het aanmeldingsformulier in. In het formulier kunt u aangeven welke hulp bij uw situatie past. De Servicedesk neemt daarna contact met u op voor het maken van een afspraak.

Start aanmelding

Om de aanvraag in te vullen heeft u uw DigiD inloggegevens nodig.

Heeft u nog vragen over de ondersteuning van de Servicedesk?

Stuur dan een e-mail aan servicedesktozo@bar-organisatie.nl.