Sint Joris en de Zaak

Sint Joris en de Zaak is het jaarlijkse netwerkevent voor alle Ridderkerkse ondernemers. Een middag en avond vol inspiratie, netwerken en bovenal gezelligheid!

We organiseren op donderdag 11 april de vierde editie Sint Joris en de Zaak! Dit jaar laten we ons meenemen in de Wereld vol Wonderen, beter bekend als de Efteling. Inspiratiemanager Frans Goenee weet als geen ander hoe je inspireert op het gebied van storytelling. Ook zal hij Anton Pieck’s geheim achter de kromme wegen in het sprookjesbos met ons delen.

• 16.00 uur: Inloop.
  • 16.45 uur: Opening door wethouder Henk van Os.
  • 17.00 uur: Inspiratie voor het ondernemerschap door Efteling inspiratiemanager Frans Goenee.
  • 17.45 uur: De ambiance is sfeervol, het ontvangst feestelijk, de inspiratie betoverend, het walking diner is overheerlijk en de muziek verzorgd door coverband Drie maakt dit feestje compleet.
  • 20.00 uur: Afsluiting van de avond.

Datum, tijd en locatie

• Donderdag 11 april
  • Van 16.00 tot 20.00 uur
  • Hotel Van der Valk Ridderkerk, Krommeweg 1

Aanmelden

Enthousiast geworden naar de verhalen van vorig jaar? Kom dan naar het evenement op donderdag 11 april. Via onderstaand formulier kunt u zich aanmelden.

Video Sint Joris en de Zaak

Benieuwd naar het evenement? Bekijk een korte video van Sint Joris en de Zaak op 20 april 2023.

Blijf op de hoogte

Weten wanneer het volgende evenement is? Meld u aan voor de nieuwsbrief via ondernemen@ridderkerk.nl.