Gebiedsvisie Plein Oost en omgeving

Op donderdag 25 januari 2018 heeft de gemeenteraad van Ridderkerk de gebiedsvisie voor Plein Oost en de omgeving ten oosten daarvan vastgesteld. Het gaat om het gebied tussen de Vondellaan, Da Costastraat en De Genestetstraat: de locatie van Cbs De Wingerd, het ontmoetingscentrum van Wijkactiviteiten Vereniging Oost en de winkelstrip met daarachter gelegen garageboxen. Onderaan deze pagina kunt u de gebiedsvisie downloaden.

In deze gebiedsvisie hebben wij de ruimtelijke mogelijkheden voor de komende 20 jaar in beeld gebracht. De herontwikkeling van het gebied rond Plein Oost moet de leefbaarheid voor de bewoners van wijk Oost verbeteren.

Vragen

Heeft u vragen over de gebiedsvisie Plein Oost en omgeving? Stuur dan een e-mail naar Bart Verhoeven.

Nieuwsbrief

Graag houden wij belangstellenden via een digitale nieuwsbrief op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de gebiedsvisie Plein Oost en omgeving. U kunt zich hierop abonneren door een e-mail te sturen naar Bart Verhoeven onder vermelding van ‘digitale nieuwsbrief Plein Oost en omgeving’.

Bekijk de Gebiedsvisie Plein Oost en omgeving

We doen ons uiterste best om de geplaatste bestanden op onze websites zo toegankelijk mogelijk te maken. Loopt u toch nog tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Mail dan naar websites@ridderkerk.nl of Of neem contact met ons op. Samen met onze medewerkers zoeken wij dan naar een passende oplossing, zodat u toegang heeft tot de informatie