Buurtent in Rijsoord

23 november 2023, 09:00

Verbinden, ontmoeten en ideeën uitwisselen staan centraal tijdens de Buurtent in Rijsoord, donderdag 30 november in de gezamenlijke tuin tussen de G. Alewijnszstraat en de Ds. Sleeswijk Visserstraat.

De Buurtent in Rijsoord start om 16.00 uur met koffie, thee en wat lekkers en duurt tot 17.30 uur. Voor kinderen is er limonade en een zakje snoep.

We willen graag met u in gesprek: Wat gaat er goed in de wijk? Wat kan echt beter? U als bewoner kent de wijk. Daarom wil het leefbaarheidsteam, bestaande uit Gemeente Ridderkerk, Wooncompas en welzijnsorganisatie Facet Ridderkerk, weten hoe we samen de wijk beter, mooier, socialer, schoner, groener of levendiger kunnen maken.

Tijdens de bijeenkomst vragen we u: wat zijn de sterke en zwakke kanten? Hoe wilt u betrokken worden? Waar kunnen de gemeente en partners bij helpen en wat kunt en wilt u zelf doen? Dit kan gaan om (zwerf)afval, sociale samenhang, het onderhoud van groen of overlast. Kom volgende week donderdag met al uw ideeën. Om de wijk nog beter op de kaart te zetten en uw medebewoners beter te leren kennen. Aanmelden is niet nodig.