Proclaimer

De gemeente Ridderkerk is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website. Wij doen er alles aan deze actueel en juist te houden. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct of verouderd is, kunt u ons hierop wijzen via het contactformulier of te bellen naar 0180 451 234.

Links

Links naar websites van derden worden uitsluitend voor gebruikersgemak geplaatst. De gemeente Ridderkerk is niet verantwoordelijk voor de inhoud of het gebruik van deze websites en ook niet aansprakelijk voor de gevolgen van een bezoek aan deze websites.