Inschrijven voor de Ridderkerk City Run

7 september 2023, 09:42
Start en finish van de Ridderkerk City Run zijn op het Koningsplein.

Hebt u zich al ingeschreven voor de Ridderkerk City Run? De eerste editie is op zondag 17 september.

De City Run heeft drie afstanden: de vijf kilometer (start 14.30 uur), tien kilometer (start 15.30 uur) en de Kidsrun over 1,5 kilometer (start 14.00 uur). Het Koningsplein vormt het middelpunt van de ‘Run’. Daar zijn de start en finish. Het Koningsplein wordt omgebouwd tot een muzikale arena waar de deelnemers na hun prestatie hun medaille omgehangen krijgen.

De Run is een initiatief van Gemeente Ridderkerk en wordt georganiseerd door Facet Ridderkerk. Steeds meer bedrijven stimuleren hun medewerkers om te bewegen. De Ridderkerk City Run biedt verschillende mogelijkheden voor bedrijven om mee te doen. Een team bestaat uit minimaal drie en maximaal vijf deelnemers. De ‘best-lopende bedrijven’ worden in het zonnetje gezet.

Ga naar ridderkerkcityrun.nl om u in te schrijven als deelnemer, sponsor of vrijwilliger