Kennismaken met de gemeenteraad

7 september 2023, 10:56
De raadsleden maken graag kennis met inwoners en organisaties.

Wilt u kennismaken met de raadsleden en burgerleden of wilt u hen vertellen over uw organisatie? Meld u dan aan voor de ontmoeting met de gemeenteraad op donderdag 5 oktober.

De gemeenteraad houdt elk jaar een ‘Ontmoeting rond de begroting’, een bijeenkomst rond de plannen en de begroting voor volgend jaar. De kennismaking en ontmoeting tussen gemeentebestuur, inwoners en organisaties staan centraal. Iedereen is welkom. Er is nog ruimte voor een aantal organisaties om zich te presenteren. Heeft u daarvoor belangstelling, neem dan contact op met de griffie.

De raadsleden maken graag kennis met de inwoners en organisaties van Ridderkerk. Daarnaast willen zij u gelegenheid geven om met hen in gesprek te gaan over de plannen voor het komende jaar. Op 5 oktober ontmoet de raad ook graag Ridderkerkse organisaties die voor onze inwoners van betekenis zijn. De ontmoeting is die dag van 20.00 tot 22.00 uur in de hal van het gemeentehuis aan Koningsplein 1.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Maarten Slingerland van de griffie via m.slingerland@ridderkerk.nl of (0180) 451 720. Meer informatie over de gemeenteraad vindt u op ridderkerk.nl/gemeenteraad.