Praat met de gemeenteraad

21 september 2023, 10:52
De raadsleden maken graag kennis met inwoners en organisaties.

Wilt u kennismaken met de gemeenteraadsleden en burgerleden? Wilt u hen vertellen wat uw ideeën zijn voor Ridderkerk? Kom naar de ontmoeting rond de begroting op donderdag 5 oktober.

De gemeenteraad organiseert jaarlijks een bijeenkomst rond de plannen en de begroting voor volgend jaar. De kennismaking en ontmoeting tussen gemeentebestuur, inwoners en organisaties staan centraal. Iedereen is welkom. Het thema is dit jaar ‘Ontmoet de raad’.

De raadsleden maken graag kennis met de inwoners en organisaties. Tijdens de ontmoeting presenteren enkele Ridderkerkse organisaties zich. Een belangrijk deel van het werk van de gemeenteraad speelt zich af in de raadzaal. De griffier verzorgt daarom in de raadzaal om 20.30 uur een korte presentatie over het werk van de gemeenteraad. De ontmoeting rond de begroting is van 20.00 tot 22.00 uur in de hal van het gemeentehuis.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Maarten Slingerland via m.slingerland@ridderkerk.nl of (0180) 451 720. Meer informatie over de gemeenteraad staat op ridderkerk.nl/gemeenteraad. De begroting 2024 vindt u op ridderkerk.begrotingsapp.nl.