Wie wordt onze volgende kinderburgemeester?

4 januari 2024, 08:55

Wilt uw (klein)kind de nieuwe kinderburgemeester van Ridderkerk worden? Hij of zij kan nog tot maandag 8 januari solliciteren.

Voor het kalenderjaar 2024 zijn we op zoek naar een nieuwe kinderburgemeester. Alle kinderen die in groep 7 van een Ridderkerkse basisschool zitten en in Ridderkerk wonen, mogen solliciteren. Dat kan met een filmpje waarin ze zichzelf presenteren en vertellen wat zij willen doen voor de jeugd in Ridderkerk.
Kinderburgemeester Meike Oosterwijk: “Het is heel bijzonder om kinderburgemeester te zijn. Ik heb al ontzettend veel mensen ontmoet en ben op plekken geweest waar je als kind anders niet snel komt.”

Zit uw (klein)zoon of (klein)dochter in groep 7? En denkt u dat hij of zij het in zich heeft en leuk vindt om kinderburgemeester te zijn? Kijk dan op ridderkerk.nl/kinderburgemeester voor de aanmeldprocedure.