Zes genomineerden voor Vrijwilligersprijzen 2023

23 november 2023, 09:00
De winnaars krijgen een geldbedrag en een aandenken, ontworpen door de Ridderkerkse kunstenaar Jorgen Snoep.

De kandidaten voor de Vrijwilligersprijzen van dit jaar zijn bekend.

De genomineerden voor de Jaap van der Graaf Vrijwilligersprijs zijn:

• Christiaan den Hartog
  • Stefan Oudijn
  • Lennart Visser

Lennart Visser zet zich in voor onder andere de tentweek van de Wilhelminakerk in Slikkerveer. Stefan Oudijn is actief bij Scouting Sint Joris Ridderkerk. Christiaan den Hartog doet veel voor Stichting Het Anker in Bolnes.

De kandidaten voor de groepsprijs zijn:

• de vrijwilligers van Buurtbemiddelaars Facet Ridderkerk
  • het bestuur van Speeltuin Dillenburg
  • het bestuur van jongerensociëteit en poppodium de Gooth.

Jaarlijks reiken we de Vrijwilligersprijzen uit als blijk van waardering voor alles wat Ridderkerkers belangeloos doen. De winnaars krijgen een geldbedrag, te besteden aan vrijwilligersactiviteiten, en een emaillen bordje van de Ridderkerkse kunstenaar Jorgen Snoep.

Wethouder Fleur Stip reikt de prijzen uit tijdens de nieuwjaarsreceptie op dinsdag 2 januari. Die is toegankelijk voor alle inwoners.