Sint Joris en de Zaak

Sint Joris en de Zaak is het jaarlijkse netwerkevent voor alle Ridderkerkse ondernemers. Een middag en avond vol inspiratie, netwerken en bovenal gezelligheid!

Op donderdag 11 april vond de vierde editie plaats van Sint Joris en de Zaak. Het evenement werd opnieuw georganiseerd in Van der Valk Hotel Ridderkerk en stond dit jaar in het teken van een Wereld vol Wonderen.

Na het openingswoordje van wethouder Henk van Os nam Frans Goenee, inspiratiemanager bij pretpark de Efteling, de ondernemers mee in de wereld van storytelling. Vanuit zijn ervaring bij het pretpark gaf hij de aanwezigen tips hoe je als ondernemer klanten op een goede manier warm kan maken voor je product. Ook deelde hij Anton Piecks geheim achter de kromme wegen in het sprookjesbos, de bekende attractie in het pretpark. Na de inspiratievolle sessie van Goenee, genoten de ondernemers van een lopend buffet. De coverband Drie maakte het feestje compleet met sfeervolle muziek.

Video Sint Joris en de Zaak

Benieuwd naar het evenement? Bekijk een korte video van Sint Joris en de Zaak op 20 april 2023.

Blijf op de hoogte

Weten wanneer het volgende evenement is? Meld u aan voor de nieuwsbrief via ondernemen@ridderkerk.nl.