Hulp bij invullen formulieren

Heeft u moeite met het invullen van formulieren of heeft u geen idee waar u mogelijk recht op heeft en wat u aan kunt vragen? Om een voorziening aan te kunnen vragen, moet u vaak (digitaal) een aanvraagformulier invullen. Dat is soms een hele klus, waarbij u wel wat hulp kunt gebruiken. Ook het lezen van formele brieven is voor velen ingewikkeld. Op dit soort momenten kunt u naar de formulierenbrigade van Facet Ridderkerk.

De formulierenbrigade van Facet Ridderkerk kan u helpen bij het invullen van formulieren.Aan de hulp van de formulierenbrigade zijn geen kosten verbonden. De mensen die helpen, gaan vertrouwelijk met uw gegevens om.

Afspraak maken

Heeft u hulp nodig? Maak een afspraak via (0180) 432 350 of via e-mail info@facetridderkerk.nl.

Let op! Voor aanvragen heeft u vaak bewijsstukken nodig, zoals bijvoorbeeld een identiteitsbewijs, DigiD of zorgpas. Wat u nodig heeft staat meestal op de website. Zorg dat u die spullen en/of gegevens meeneemt als u een afspraak heeft. U komt voor een afspraak naar de locatie aan de Schoutstraat 5, 2981 EZ Ridderkerk.

Spreekuur

• Dinsdag, tussen 13.30 en 16.30 uur