Vet gezond

Eén op de zeven kinderen in Nederland is te zwaar. En dat is er één op de zeven te veel. In Ridderkerk gunnen we het ieder kind om lekker in zijn of haar vel te zitten. We vinden het belangrijk dat onze jeugd voldoende sport, gezond eet en goed kan slapen. Daarom doen we in Ridderkerk mee met VET GEZOND! Samen met andere partijen zetten we ons in voor allerlei projecten die bijdragen aan een gezonde leefstijl.

Het programma was in het begin voornamelijk gericht op gewicht, maar is inmiddels uitgegroeid tot alles wat te maken heeft met een gezonde(re) leefstijl in het algemeen. Daar horen bewegen, eten en drinken, rust en ontspanning allemaal bij.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie over VET GEZOND!, de projecten en de partijen die meedoen op www.ridderkerkvetgezond.nl.