Aanmelding vrijwilligersprijzen van start

17 augustus 2023, 08:25

U kunt weer Ridderkerkers aanmelden voor de jaarlijkse vrijwilligersprijzen.

Vrijwilligers vormen het hart van de samenleving. De vele vrijwilligers in Ridderkerk maken het verschil voor een ander. Daarom reikt de gemeente, samen met Facet Vrijwilligerssteunpunt, elk jaar twee vrijwilligersprijzen uit: De Jaap van der Graafprijs voor een individuele vrijwilliger en de Groepsprijs voor een vrijwilligersgroep.

Dat doen we als blijk van waardering voor alles wat zij belangeloos voor de Ridderkerkse samenleving doen. Gemeente Ridderkerk en Facet Vrijwilligerssteunpunt hechten namelijk veel waarde aan de inzet van deze vrijwilligers.

Ook dit jaar rekenen wij op uw hulp om vrijwilligers of groepen vrijwilligers voor te dragen. Aanmelden kan tot en met maandag 9 oktober. Een jury beoordeelt wie de genomineerden en winnaars worden. De winnaars van beide prijzen maken wij bekend rondom de nieuwjaarsreceptie van Gemeente Ridderkerk. Zij krijgen een aandenken en een cheque.

Meldt u iemand liever schriftelijk aan, dan kunt u bij Facet aan Schoutstraat 5 een formulier ophalen. Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Junaidah Beun via 0180 430 440 of vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl.