Stem op ontwerp Gemeente Ridderkerk app

De Gemeente Ridderkerk app wordt vernieuwd. Hiervoor hebben we twee ontwerpen laten maken. Voor welk ontwerp kiest u? Laat het ons weten.

Voor de zomer komt er een nieuwe app waarmee u snel en gemakkelijk een afspraak maakt, een melding doorgeeft en onze bekendmakingen en nieuws volgt. Ook zitten er extra functionaliteiten in, zoals een overzicht met evenementen in Ridderkerk.

Voor deze nieuwe app zijn twee ontwerpen gemaakt. Eén van beide wordt de nieuwe vormgeving van de Gemeente Ridderkerk app.

De app is voor u als inwoner, daarom zijn we erg benieuwd naar uw keuze. Iedere inwoner mag één keer zijn of haar stem uitbrengen. De resultaten van de website en social media tellen wij bij elkaar op. In week 15 maken we via onze website bekend welk ontwerp de meeste stemmen kreeg. De nieuwe app is voor de zomer beschikbaar.