Gemeente Ridderkerk app

De gemeente Ridderkerk heeft een eigen app waarmee u snel en gemakkelijk een afspraak kunt maken, een melding door kunt geven en onze bekendmakingen en nieuws kunt volgen. Wilt u op de hoogte blijven of snel iets met ons regelen? Download dan de gemeente Ridderkerk app.

De gemeente Ridderkerk app is beschikbaar voor Android en IOS. U kunt de app gratis downloaden via de:

Mogelijkheden app

Wat kunt u allemaal met de gemeente Ridderkerk app doen?

• Een afspraak inplannen bij de gemeente
  • Melding doorgeven op het gebied van openbare ruimte, bijvoorbeeld een losse stoeptegel, een volle afvalcontainer of een kapotte lantaarnpaal
  • Meldingen doorgeven van overlast of vandalisme, bijvoorbeeld lawaai of vuurwerk
  • De laatste nieuwsberichten van de gemeente lezen
  • Op de hoogte blijven van bekendmakingen in uw buurt
  • Informatie vinden over onder de openingstijden van het gemeentehuis en contactgegevens van de gemeente
  • Cultuurhistorische hoogtepunten in Ridderkerk ontdekken

Meer informatie

Heeft u een vraag over de Gemeente Ridderkerk app? Of werkt de app niet goed? Vul dan het contactformulier in.