Begraafplaats Vredehof

Kenmerk 625660
Onderwerp Begraafplaats Vredehof
Samenvatting Verzocht wordt om openbaarmaking van informatie over de begraafplaats Vredehof in Ridderkerk, inzake de activiteiten die in de jaren 2019, 2020 en 2021 hebben plaatsgevonden m.b.t. het beheer en het onderhoud van deze begraafplaats en in het bijzonder de gestelde schending van het grafrecht, als ook de vernietiging van de gedenktekens.
Termijnoverschrijding Nee
Behandelstatus Natuurlijk persoon
Publicatiedatum 7 oktober 2022
Ontvangstdatum 7 oktober 2022
Besluitdatum 24 november 2022
Besluit Deels openbaar gemaakt
Thema's Hoofdthema: Bestuur
Bijlage informatieverzoek Woo-verzoek-begraafplaats-Vredehof.pdf
Bijlage besluit Besluit-Woo-verzoek-begraafplaats-Vredehof-Ridderkerk-geanonimiseerd.pdf
Bijlagen

We doen ons uiterste best om de geplaatste bestanden op de website voor iedereen zo bruikbaar en leesbaar mogelijk te maken. Loopt u toch nog tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Neem dan contact met ons op. Samen met onze medewerkers zoeken wij dan naar een passende oplossing, zodat u toegang heeft tot de informatie.