Wat publiceren we?
Niet alle klachten worden op deze pagina gepubliceerd. We plaatsen alleen formele klachten die officieel zijn behandeld én waarover een oordeel is gegeven. Dit doen we in het kader van de Wet open overheid (Woo).
Bijvoorbeeld informatie over het betrokken organisatieonderdeel, de functie van de ambtenaar, de omschrijving van de klacht en het oordeel. Persoonlijke gegevens worden nooit gedeeld. De gepubliceerde klachten zijn ook te vinden via www.overheid.nl.
Jaarverslag klachten
Wilt u een breder beeld van alle klachten die in een jaar zijn ingediend? Jaarlijks publiceert de gemeente een jaarverslag met samenvattend overzicht van alle ontvangen klachten, hoe deze zijn afgehandeld en welke leerpunten daaruit zijn gekomen.
Toegankelijkheid
We doen ons uiterste best om de geplaatste bestanden op de website voor iedereen zo bruikbaar en leesbaar mogelijk te maken. Loopt u toch nog tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid van het bestand? Mail dan naar websites@ridderkerk.nl. Of neem contact met ons op. Samen met onze medewerkers zoeken wij dan naar een passende oplossing, zodat u toegang heeft tot de informatie.