Uitagenda Ridderkerk

De Uitagenda Ridderkerk is een website waar je als inwoner op één plek alle evenementen in Ridderkerk kan vinden. Laat je inspireren door al het moois wat Ridderkerk te bieden heeft!

Van culturele festiviteiten tot sportevenementen, kunsttentoonstellingen, lokale markten en andere Ridderkerkse evenementen, het is allemaal terug te vinden op de Uitagenda Ridderkerk. De evenementen zijn makkelijk te filteren op bijvoorbeeld soort activiteit en wijk. Daarnaast is de website ook een inspiratiebron voor de inwoners van Ridderkerk. Zo zijn er inspirerende blogberichten over mooie wandelingen, dagjes weg met de kinderen of de leukste gratis activiteiten in Ridderkerk te vinden.

Op de website kunnen Ridderkerkse evenementenorganisatoren via een aanmeldformulier hun evenement aanmelden op de Uitagenda. Dit kan een kleinschalig evenement van een wijkideeteam zijn tot een grootschalig evenement op het Koningsplein.