Inschrijven Ridderkerk City Run

6 juli 2023, 07:24
Start en finish van de Ridderkerk City Run zijn op het Koningsplein.

De eerste editie van de Ridderkerk City Run is op zondag 17 september. De inschrijvingen zijn geopend.

De City Run heeft drie afstanden: de vijf kilometer (start 14.30 uur), tien kilometer (start 15.30 uur) en de Kidsrun over 1,5 kilometer (start 14.00 uur). Het Koningsplein vormt het middelpunt van de ‘Run’. Daar zijn de start en finish. Het Koningsplein wordt omgebouwd tot een feestelijke en muzikale arena waar de deelnemers na hun prestatie hun medaille omgehangen krijgen. De Run is een initiatief van Gemeente Ridderkerk en wordt georganiseerd door Facet Ridderkerk.

Tot en met vrijdag 14 juli geldt er een vroegboekkorting. Inschrijven is dan extra voordelig. Alle deelnemers die zich voor 21 augustus inschrijven, krijgen hun voornaam op hun startnummer afgedrukt.
Steeds meer bedrijven stimuleren hun medewerkers om te bewegen. De Ridderkerk City Run biedt verschillende mogelijkheden voor bedrijven om mee te doen. Een team bestaat uit minimaal drie en maximaal vijf deelnemers. De ‘best-lopende bedrijven’ worden in het zonnetje gezet.

Wilt u inschrijven als deelnemer, de Run sponsoren of meehelpen als vrijwilliger? Ga dan naar ridderkerkcityrun.nl.