Problemen Ridderkerkpas verholpen

1 februari 2024, 09:00

Met het uitkeren van de bedragen op de Ridderkerkpas voor het jaar 2024 bleek het een en ander mis te zijn gegaan. Deze problemen zijn verholpen. U kunt de pas weer als normaal gebruiken.

Het kon voorkomen dat niet het juiste (of geen) bedrag op uw pas stond. Of misschien had u een pas ontvangen, terwijl u er al een had. Dit is ontstaan door een fout van onze kant. Sorry voor het ongemak.
De Ridderkerkpas is een gratis voordeelpas voor mensen met een laag inkomen. Ridderkerkpashouders hebben hierop een persoonlijk tegoed dat zij kunnen besteden bij verschillende aanbieders. Voor kinderen kan er ook een gedeelte van het tegoed besteed worden aan schoolkosten.

Kijk op de website van de Ridderkerkpas voor meer informatie. Heeft u vragen over de Ridderkerkpas? Neem contact met ons op.