Welke vrijwilliger verdient een prijs?

5 oktober 2023, 09:00

U kunt nog tot maandag 9 oktober Ridderkerkers aanmelden voor de jaarlijkse vrijwilligersprijzen.

De gemeente reikt, samen met Facet Vrijwilligerssteunpunt, elk jaar twee vrijwilligersprijzen uit: De Jaap van der Graafprijs voor een individuele vrijwilliger en de Groepsprijs voor een vrijwilligersgroep. Dat doen we omdat de vele vrijwilligers in Ridderkerk het verschil maken voor een ander. We reiken de prijzen uit als blijk van waardering voor alles wat zij belangloos voor de samenleving doen.

Ook dit jaar rekenen wij op uw hulp om vrijwilligers of groepen vrijwilligers voor te dragen. Aanmelden kan tot en met maandag 9 oktober. Een jury beoordeelt wie de genomineerden en winnaars worden. De winnaars maken wij bekend rondom de nieuwjaarsreceptie van Gemeente Ridderkerk. Zij krijgen een aandenken en een cheque.

Meldt u iemand liever schriftelijk aan, dan kunt u bij Facet aan Schoutstraat 5 een formulier ophalen. Meer informatie bij Junaidah Beun via (0180) 430 440 of vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl.