Partners in onze missie

Hieronder vindt u een lijst met organisaties waarmee wij samenwerken in onze missie om Ridderkerk duurzaam te maken.

BAR NV Afvalbeheer

BAR Afvalbeheer is dé beleids- en uitvoeringsorganisatie voor het duurzaam inzamelen en verwerken van huishoudelijk afval.

De WoonWijzerWinkel

De WoonWijzerWinkel is de grootste winkel voor duurzaam wonen in Nederland. Ze worden gedreven door duurzame oplossingen en zijn er voor de mensen en bedrijven die hun leefomgeving willen verduurzamen.

Waterschap Hollandse Delta

Waterschap Hollandse Delta zet zich iedere dag in voor voldoende (schoon) water, stevige dijken en veilige (vaar)wegen op de Zuid-Hollandse Eilanden.

Repair Café

U kunt bij het Repair Café langskomen voor reparaties aan huishoudelijke en/of elektrische apparaten, houten speelgoed of kleine meubels, kleine reparaties aan textiel en het verhelpen van een trage of een niet goed functionerende computers.

Energiecoöperatie Ridderkerk

De Groene Stroom is een (de enige) energiecoöperatie in Ridderkerk die zich bezighoudt met het versneld verduurzamen van energie met een maximaal rendement voor de deelnemers.