Op wie kan ik stemmen?

Op de kandidatenlijst staan de partijen en de kandidaten waarop u kunt stemmen. De kandidatenlijst wordt huis-aan-huis bezorgd. U ontvangt deze uiterlijk 17 november 2023.

Heeft u geen kandidatenlijst ontvangen? Dan kunt u in het gemeentehuis (Koningsplein 1 Ridderkerk) een exemplaar ophalen.

U kunt ook de kandidatenlijst (PDF bestand) downloaden. Of u kunt de kandidatenlijst beluisteren door op de onderstaande ‘play’-knop te klikken.

Toegankelijkheid

We doen ons uiterste best om de geplaatste bestanden op de website voor iedereen zo bruikbaar en leesbaar mogelijk te maken. Loopt u toch nog tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid van het bestand? Mail dan naar websites@ridderkerk.nl of neem contact met ons op. Samen met onze medewerkers zoeken wij dan naar een passende oplossing, zodat u toegang heeft tot de informatie.