Betrokken Ridderkerk: onderzoek al ingevuld?

30 november 2023, 09:00

Deze week valt bij alle huishoudens in Ridderkerk een brief op de mat van de gemeente. Hierin staat een uitnodiging om mee te doen aan een online onderzoek over een betrokken Ridderkerk. Heeft u al gereageerd?

In dit online onderzoek vragen we u: hoe denkt u het liefst mee met de gemeente? En over welke onderwerpen denkt u graag mee?

Denk hierbij bijvoorbeeld aan openbaar groen, sport, veiligheid en speeltuinen. Wilt u de vragen liever persoonlijk beantwoorden? Tot half december staat een aantal medewerkers van de gemeente op diverse plekken in Ridderkerk. U herkent hen aan het embleem dat zij dragen met daarop het logo van de gemeente.

Uw antwoorden nemen we mee in de nota Betrokken Samenleving die we gaan opstellen. Hierin leggen we afspraken voor meedenken over het beleid en specifieke projecten in Ridderkerk vast. De resultaten van het onderzoek delen we ook via onze kanalen. Voor aankomende zomer neemt de gemeenteraad een besluit over de nota.