Buurttent in de wijk Centrum

19 oktober 2023, 09:00
Op het terrein van RTV-Ridderkerk wordt op 28 oktober een Buurttent gehouden.

Verbinden, ontmoeten en ideeën uitwisselen staan centraal tijdens de Buurttent in de wijk Centrum, zaterdag 28 oktober op het terrein van RTV-Ridderkerk aan Jhr. De Savornin Lohmanstraat 1.

De Buurttent start om 12.00 uur met koffie, thee en wat lekkers en duurt tot 14.30 uur. Voor kinderen is er limonade en een zakje snoep. Wethouder Fleur Stip opent de Buurttent samen met Harro Zanting, directeur van Wooncompas. Vanaf 12.30 uur is er een goochelshow met Clown Onkie, kunnen kinderen zich laten schminken en een plaktattoo laten zetten. Tussen 13.00 en 14.00 uur kunt u gratis een puntzak friet halen.

We willen ook graag met u in gesprek: Wat gaat er goed in de wijk? Wat kan echt beter? U als bewoner kent de wijk. Daarom wil Gemeente Ridderkerk, Wooncompas en Facet Ridderkerk met u in gesprek over hoe we samen de wijk beter, mooier, socialer, schoner, groener of levendiger kunnen maken.
Wat zijn de sterke en zwakke kanten? Hoe wilt u betrokken worden? Waar kunnen de gemeente en partners bij helpen en wat kunt en wilt u zelf doen? Dit kan gaan om (zwerf)afval, sociale samenhang, het onderhoud van groen of overlast. Kom aanstaande zaterdag met al uw ideeën of deponeer ze in de ideeënbus.

Kom naar de Buurttent om de wijk nog beter op de kaart te zetten en uw medebewoners beter te leren kennen. Aanmelden is niet nodig.