Fit op alle fronten

14 maart 2024, 09:00

Mentaal fit, financieel fit en fysiek fit. Tijdens de Gezondheidsbeurs Ridderkerk op vrijdag 22 maart worden alle facetten van fit ouder belicht.

Ridderkerkers van 40 jaar en ouder zijn tussen 16.00 en 20.00 uur welkom op de Gezondheidsbeurs in het Gemini College (Sportlaan 16). U kunt deelnemen aan workshops, luisteren naar lezingen, meedoen met activiteiten, informatie ophalen of gezellig een kop koffie drinken.

De Gezondheidsbeurs wordt georganiseerd door Facet Ridderkerk, maar dat doen ze niet alleen. Er zijn allerlei sprekers en organisaties en verenigingen aanwezig. De beurs wordt geopend door wethouder Fleur Stip. Televisiepresentator Jaap Jongbloed geeft een lezing over vitaliteit, de wijkagenten vertellen over oplichting en huisarts Jeanette Caljouw praat over overgangsperikelen. Bij sport- en beweegaanbieders kunt u informatie ophalen over onder andere walking football en yoga. Bekijk het programma op de website van Facet Ridderkerk. Deelname is gratis, aanmelden kan bij Facet.

Via (0180) 432 350 of de website van Facet Ridderkerk kunt u zich aanmelden voor de Gezondheidsbeurs.