Gemeentesecretaris Henk Klaucke naar Roosendaal

14 november 2023, 17:15
Henk Klaucke

Henk Klaucke, gemeentesecretaris en algemeen directeur van de gemeente Ridderkerk, is benoemd in dezelfde functie in de Noord-Brabantse gemeente Roosendaal.

De benoeming gaat in op 1 januari 2024.

Henk Klaucke trad op 1 december 2009 in dienst van de gemeente Ridderkerk als adjunct-gemeentesecretaris. Zijn huidige functie vervult hij sinds 1 februari 2012.

“We feliciteren Henk én de gemeente Roosendaal met deze benoeming. We zijn Henk enorm dankbaar voor al zijn inzet voor onze gemeente en voor de BAR-organisatie”, zegt burgemeester Marco Oosterwijk namens het college.

Op dinsdag 12 december 2023 is er van 15.30 tot 17.30 uur een afscheidsreceptie in het gemeentehuis aan het Koningsplein.

Henk Klaucke rondt de komende periode zijn taken in Ridderkerk af. Daarna worden de taken tot aan de benoeming van een nieuwe gemeentesecretaris waargenomen door de huidige adjunct-gemeentesecretaris Marije Kitselar.