Kom naar de Buurttent Rijsoord

11 april 2024, 09:00
Tijdens de Buurttent kunt u in gesprek met Gemeente Ridderkerk, Wooncompas, de politie en Facet Ridderkerk.

Verbinden, ontmoeten en ideeën uitwisselen staan centraal tijdens de Buurttent in Rijsoord, zaterdag 20 april bij de speeltuin in de Mauritshoek.

De Buurttent in Rijsoord start om 10.00 uur en duurt tot 14.00 uur. Bewoners kunnen in gesprek met het leefbaarheidsteam, bestaande uit Gemeente Ridderkerk, Wooncompas, de politie en Facet Ridderkerk. Graag bespreken wij met u hoe we samen de Mauritshoek, Mauritsstraat en Mauritsweg nog mooier kunnen maken. Hoe maken we de buurt socialer, schoner of bijvoorbeeld groener?

Opruimen en opfleuren

Tijdens deze Buurttent mogen bewoners de handen uit de mouwen steken. Er worden twee containers voor grof afval geplaatst, zodat bewoners hun tuinen kunnen opruimen. Om de buurt op te fleuren, zorgt de gemeente voor plantjes en rijdt de Tegeltaxi langs om gewipte tegels op te halen.

Deel uw ideeën

Heeft u ideeën om de buurt mooier te maken? U bent van harte welkom bij de Buurttent op zaterdag 20 april. Samen zetten we de buurt nog beter op de kaart. Bovendien leert u uw medebewoners beter kennen.