Nieuw: de buurmoestuin in wijk Oost

7 maart 2024, 09:00
De buurmoestuin komt op het terrein van Bij Bosshardt aan Burg. Van de Wayfortstraat 32.

Het moestuinseizoen is gestart. In uw eigen moestuin ontdekt u hoe spannend, fascinerend en dichtbij de natuur is. Nog leuker is het om als buren samen te tuinieren. Op zaterdag 16 maart openen we daarom een buurmoestuin.

De buurmoestuin komt op het terrein van Bij Bosshardt aan Burg. Van de Wayfortstraat 32 en is een initiatief van Gemeente Ridderkerk, Wooncompas en Facet Ridderkerk. Woont u in de buurt en wilt u meewerken aan de buurmoestuin? Of lijkt het u leuk om een moestuin in uw eigen buurt te starten? Kom dan naar de opening.

Vanaf 10.00 uur bent u van harte welkom om u aan te melden als buurtuinder. U kunt ook inspiratie opdoen voor uw eigen buurmoestuin of uw ideeën delen. Drink gezellig een kopje koffie met uw buren of haal een lekkere hamburger van de barbecue. U kunt ook meedoen aan allerlei workshops. Kinderen kunnen zich uitleven op het springkussen en grabbelen in de grabbelton. Komt u ook tuinieren?