Nieuwjaarsbijeenkomst: komt u ook?

7 december 2023, 09:00

Onder het genot van muziek, een hapje en een drankje luiden we samen het nieuwe jaar in. U bent op dinsdag 2 januari vanaf 19.00 uur van harte welkom in het gemeentehuis (Koningsplein 1) voor de nieuwjaarsbijeenkomst.

U krijgt een leuke attentie, burgemeester Marco Oosterwijk geeft een nieuwjaarstoespraak en wethouder Fleur Stip maakt de winnaars van de vrijwilligersprijzen bekend en reikt de prijzen uit.
De genomineerden zijn dit jaar voor de Jaap van de Graafprijs: Lennart Visser voor zijn inzet voor de tentweek van de Wilhelminakerk in Slikkerveer, Stefan Oudijn voor zijn werk voor Scouting Sint Joris Ridderkerk en Christiaan den Hartog voor zijn betrokkenheid bij Stichting Het Anker in Bolnes. Voor de groepsprijs zijn de Buurtbemiddelaars van Facet Ridderkerk, het bestuur van Speeltuin Dillenburg en het bestuur van jongerensociëteit en poppodium De Gooth genomineerd.

Wij kijken uit naar uw komst!

• 19.00 uur: muzikaal programma;
  • 20.30 uur: nieuwjaarstoespraak burgemeester;
  • 20.45 uur: uitreiking vrijwilligersprijzen;
  • 21.00 uur: Ridderkerklied met Guus Bok;
  • 21.00 tot 22.00 uur: borrel.

Balies gesloten

Let op: vanwege de voorbereidingen voor de receptie zijn de publieksbalies dinsdag 2 januari vanaf 13.00 uur gesloten, ook voor het ophalen van documenten.