Verspil geen geld, ga naar het Repair Café

9 maart 2023, 09:00

Repair Café Ridderkerk is een plek waar u uw kapotte spullen kunt laten repareren. Het café is opgezet om de afvalberg te verminderen en om duurzaamheid te stimuleren. Het wordt gerund door deskundige vrijwilligers met veel reparatiekennis. Ze delen graag hun kennis en vaardigheden.

Mensen kunnen hun kapotte apparaten, kleding, fietsen en andere spullen naar het Repair Café meenemen om ze gratis te laten repareren. Het café beschikt over gereedschap en materialen om de reparaties uit te voeren en de vrijwilligers staan klaar om te helpen. Het Repair Café is niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor de portemonnee van de bezoekers. Het Repair Café is elke laatste zaterdag van de maand open van 10.00 tot 11.30 uur in Wijkcentrum West aan Boksdoornstraat 80 in Ridderkerk.

Op de pagina Repair Café vindt u meer informatie.