Werken voor Ridderkerk

2 november 2023, 09:00
Wilt u ook uw talent inzetten voor Ridderkerk?

Ridderkerk werkt aan een nieuwe organisatie. Vanaf 1 januari 2024 zijn we een zelfstandige werkgever met meer dan driehonderd mensen. Bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging? En wilt u uw talent inzetten voor Ridderkerk? Dan is dit uw kans!

Voor onze nieuwe organisatie zijn allerlei mooie en uitdagende vacatures beschikbaar. In verschillende vakgebieden en op ieder functieniveau, van starter tot senior.
Werken voor Ridderkerk betekent werken voor een dorp met stadse trekken. Ridderkerk is altijd in beweging. Klein in omvang, maar groot in internationale bedrijvigheid.
Bij Gemeente Ridderkerk krijgt u veel vrijheid én verantwoordelijkheid. De lijnen zijn kort. Dat geeft dynamiek en zorgt voor slagvaardigheid.

Bekijk onze vacatures op werkenvoorridderkerk.nl. Via deze website kunt u ook direct solliciteren, een open sollicitatie sturen of bijvoorbeeld een vacature delen. Wilt u op de hoogte blijven? Stel dan een ‘vacature alert’ in en ontvang passende vacatures in uw mailbox.